Guess what?

Guess what.... IDAG ska jag ut på sjön.. IGEN! :) haha. det kunde ni väl aldrig ana? Strålande sol idag igen och jag är på toppenhumör! Dock åker älsklingen iväg idag men dagarna går så fort så snart är du hemma hos mig igen! Så skönt att sommaren äntligen kommit.. på riktigt! Igår var det jättemysigt på sjön och jag badade i många många omgångar! Inte farligt kallt faktiskt! Idag blir det sjön igen och vattenskidor of course!


I detta fina vädret orkar man ju bara inte sitta inne och absolut inte vid datorn.. Därav den dåliga uppdateringen! Är hellre utomhus och ta vara av solen så mycket jag bara kan! Känner ni inte likadant?

Joo, idag ska jag be mamma eller något ta lite kort och kanske filma lite när jag åker på en (om jag klarar av det idag vill säga) så kan jag visa det för er senare :) Det låter väl bra?


kram kram på er sötnosar

Kommentarer
Postat av: Felicia

hehe okej, men det är ju supermysigt! o jag bara festar hela nätterna, det blir man så sliten av :P

2008-07-26 @ 17:15:02
URL: http://priapism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0