Madrid

Har nog aldrig visat lite fler bilder från vår resa till Madrid.
Så nu när jag inte har något att göra så varför inte liksom =)



me & dan första kvällen


dan & hanna i den finaste parken


dan & jag i vår lilla båt


så tokigt det kan bli va
Starbucks coffee mummma


nico, danni, jag, hanna & frida <3


nästan hela gänget som var där skulle jag tro


mmm galen kväll


som resulterade i att jag inte komihåg min sifferkod till väskan. BRA!


tess och hanna i deras söta flickrum


packning


danni i vårt sovrum ju


på ett av de mindre torgen


jaa sola utanför pradomuseet var populärt


turistkort. bara för att det var så fint =)


på baksidan av pradumuseet. varje tillfälle vi fick gick till solning!


danni och brocolibuskarna


ni mådde bra tjejer?


sola i en rondell. danni och hanna poosar och de andra två steker gärnet!


vackert va haha


äckligaste mussepigg jag träffat på i hela mitt liv!


frida, tessan, jag, danni och hannatokis


tro mig när jag säger att; en dag ska jag tillbaka till denna underbara stad!


klart att vi ville ta kort framför den fina fontänen


Vilken resa!!!
<3


Kommentarer
Postat av: jossa

vilket grönt vatten i den parken haha :P

2008-12-22 @ 22:23:39
URL: http://billyb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0