Gott Nytt År

Vill bara önska er alla ett riktigt gott nytt år och visa lite av mitt 2008 i bilder



Jag har spelat fotboll och även slutat detta året


Vi var på fotbollsläger i Danmark i våras och bodde i riktigt
snuskiga rum. Men annars var det roligt, mycket roligt!


(Bjuder på den.....)
Så fort det blev fint väder var vi ute på sjön med båten.
Lärde mig att åka på EN skida denna sommaren och
nu längtar jag ihjäl mig efter vår/sommar 2009!


Kan ju inte hoppa över vår otroligt roliga resa till Madrig!
Helt oförglömligt och en av de roligaste resorna jag gjort


Jag, Elina, Tessan, Hanna och Frida åkte
över en helg till Tylösand! Blev en galen kväll!


<3


Så underbart!


Bloggen såklart! Startade bloggen i Juni/Juli och då gick jag
VERKLIGEN in för det. Många många läsare hade jag ett bra tag!


Efter några dagar på sjön och solande i båten hade man lite färg


Rix FM i växjö med tjejerna


Japp, och inte glömmer vi väl när vi skulle paddla....
Jag och Danni i en kanot i laganån. Kan ju knappt blir bättre!


Älsklingen och jag spenderade några dagar nere i Malmö
tillsammans. Mysigt mysigt.


<3



Känner på mig att 2009 kommer bli ett jäkla bra år!






Kommentarer
Postat av: Cat

Härliga bilder! =)



Jaa, visst är det coolt!! =D



Party ikväll? ;)

Hoppas ivf att du får en underbar nyårsafton!

Gott Nytt År!!

2008-12-31 @ 15:41:32
URL: http://cattitude.blogg.se/
Postat av: a n n a

gott nytt år :)

2008-12-31 @ 17:52:00
URL: http://asurvivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0