Härliga helg

.... Fyllt med jobb såklart! Jobbat hela veckan lång och idag fortsätter vi med ett pass från 18-22. Kanske INTE den roligaste tiden en lördag men what the hell.. Blir roligare när pengarna rullar in på kontot! I tisdags blev jag inringd till dagis med. Min vän, (som ringde in mig och som gapskrattade åt mig större delen av tiden) hade nog kul! haha. Från och med måndag är jag ledig en vecka. Ska bli skönt, dessutom har jag hört att det fina vädret kommer tillbaka sakta men säkert då!? Hoppas kan man ju!

Bjuder på lite bilder från förra veckan då vi va ute på sjön


ja... det är mig som ni kan skymta bakom båten




here we go..




så härligt!

Kommentarer
Postat av: Sweet life style

härligt!

2009-07-27 @ 15:32:51
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0