höstväder



Nu är det verkligen höst.. Regnet har fullkomligt öst ner hela dagen och det
har varit en allmänt jobbig och grå dag. Vaknat upp med huvudvärk/migrän
även idag... Som jag alltid gör nu för tiden känns det som. Jobbigt som
tusan är det!

I helgen var jag och shoppade lite med mami och papi och
jag köpte bland annat ett par stövlar till, ett par kängor,
en tröja, lite smycken och strumbyxor mm :) Kan försöka
lägga upp lite bilder på det senare om jag hinner..

För övrigt har vi sjukt mycket läxor/prov/inlämningar
nu veckorna fram till lovet. Närmare 7 prov om man
ska vara exakt och  två stora inlämningar....
Inte så konstigt att man har ständig huvudvärk kanske?

Kommentarer
Postat av: andrea

jättefin bild :D

2008-09-30 @ 19:52:51
URL: http://byness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0