"Me myself and I"







Har precis kommit hem från skolan och satt mig för att plugga lite företagsekonomi då jag har prov i morgon. visst låter det kul?? Fått hem mitt paket med väskorna och skorna med. Mycket snygga må jag säga och sköna dessutom! Nu gottar jag mig med mörk choklad, lussekatter och glögg. Mumma!

Julhandlade med älsklingen i lördags med... Eller jag skulle ha julhandlat! Blev dock tre tröjor till mig själv och INGA klappar alls.. Som det brukar bli alltså!

Skolan suger för tillfället. Lov nu är behövligt och julen med! Träffa alla släktingar man inte sett på ett tag och bara ta det lugnt tillsammans med alla. Me like!



Åter till böckerna!


puss & kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Sjukt fin header du har.

2008-12-15 @ 16:41:37
URL: http://emmazzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0