Höstlov



H&M


Höstlovet har fullkomligt rusat iväg. Har inte hunnit med något
som jag planerat. Men därimot har jag haft tid till kompisar och
shopping! Lussan har varit hos mig hela lovet nästan och i ondags
var vi hos tessan tillsammans med hanna och eliiijna :)
det var mycket trevligt må jag säga!

Igår snöade det med..... Skämtar ni eller? Snö nu?

Skulle jobbat med projektarbetet med men det blev
inte av.Ska försöka göra lite själv nu i helgen då jag
verkligen vill komma någon vart nu. panik!

Idag står det plugg på schemat och ikväll mys med flickorna!

puss & kram

Kommentarer
Postat av: evelina

ja den är riktigt bra=)

2008-10-31 @ 21:28:05
URL: http://ladyvogue.blogg.se/
Postat av: Mirandaa

länge sen du tog nya bilder på dej själv :P

2008-10-31 @ 22:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0