Sista provet



( tessan & malin sommaren -08. superkväll!!! )


Hade sista provet för terminen idag. Företagsekonomi B prov som jag
nämnde igår... OCH det gick väl lite som förväntat med tanke på att jag
inte övade speciellt mycket igår. Ingenting för att vara helt korrekt. Är så
besviken på mig själv för jag har verkligen varit lat denna terminen. Mina
betyg har gått från toppen till botten på bara ett halvår. Måste verkligen
hitta tillbaka till den där glöden som får en att kunna plugga i princip hur
mycket som helst.. Hur det nu ska gå till....................................................


Idag är det dessutom den 16e December. Det betyder att jag
och min älskling varit tillsammans i exakt 2 år och 5 månader.
Ikväll ska vi baka julgodis och mysa :)



puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0