Tylösand



 Every girl wants to be somebodys cinderella ...


Hellu cuties!

Idag skiner solen och i eftermiddag ska jag, tessi, hanni, frida & elina bege oss mot Tylösand för att sola, bada och festa :) Känns som att det inte kan bli annat än en lyckad kväll! Ska snart packa ihop lite kläder och så och ikväll ska jag sova i sovsäck för första gången på evigheter nu! Kan vara det värsta jag vet men 5 stycken i en husvagn så lär vi knappt behöva en filt ens =)

Hoppas ni får en fin dag, kväll och en bra början på i morgon tills vi hörs igen! hihi


Sist men inte minst, måste jag bara säga att jag är så glad att jag har min prins. Efter 2 år så fortsätter bara känslorna att växa och växa! Efter ett tag blir man liksom 1 person istället för 2. Man tänker, tycker och känner likadant. Glad att jag får uppleva riktig kärlek med den bästa pajken i världen <3

Någon av er som känner eller kännt likadant?! (A)

kram kram


Kommentarer
Postat av: andrea

har någon på g så man hoppas att man får känna så snart ;)

2008-08-02 @ 22:08:36
URL: http://byness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0