Lördag morgon


Hej cuties! Sovit gott?

Idag är det strålande sol ute så jag tänkte sätta mig och göra läxorna jag har. En redovisning på måndag som är långt ifrån klar, sedan en hel del anteckningar jag måste skriva i sedan jag var sjuk. Ska även kolla om jag hittar några böcker till ett författarporträtt vi ska göra inom några veckor nu... Har ni fått mycket läxor mm än??

Sedan ska jag försöka hinna med att lägga upp lite bilder här på bloggen, träffa älsklingen för att fortsätta vårt kollande på Band Of Brothers... NÅGON som sett den serien? Sjukt bra!

kram kram

Kommentarer
Postat av: sebbe

hehe gör en läxa om dagen så tar de inte så

mycket av ens tid:)

2008-08-30 @ 21:23:31
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0