Jag vet jag vet jag vet

Jag vet att det har varit dålig uppdatering här... Och jag vill att det ska bli bättring på den fronten. Bloggpaus har det i alla fall varit! Har hänt mycket den senaste veckan. Jag och några tjejer var uppe i Stockholm tor-sön och shoppade loss, åt gott och bara tog det lugnt. Riktigt lyckad helg var det :) Har faktiskt tänkt att lägga upp kläderna här snart. När orken kommer tillbaka. Skolan tar ju kål på en... Trotts att läxor och annat knappt kommit igång!


Vad vill ni se mer av här i bloggen?
Om jag nu en gång för alla verkligen ska ta tag i det igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså malin, snälla ta tag i det du har 450 läsare om dagen, förstår du inte vilken chans, hur många tjejer som har en blogg och bara som kan drömma om det där antalet besökare på en dag, och så fundera du på att sluta blogga?? ;O vad tänker du med? visst om du inte tycker att det är kul längre så ska du inte hålla på med det men tänk efter för du kan begå ett BIG misstake!!!

2008-08-28 @ 20:39:06
Postat av: sofia

Hej mailen är en tjej som bruka titta in på din blogg allt för ofta, och nu börja jag bli lite besviken när det inte kkommer in några inlägg länger, så snälla malin förtsätt blogga du ger mig insperation, enligt mig är du i top med blondinbella ock kenza, och jag menar det så snälla sluta inte läsa för du kan bki något!!

karm Sofia

2008-08-28 @ 20:41:17
Postat av: sebbe

hehe man tappar lätt läsare om

man inte bloggar:) ja hoppas på fler inlägg:)

allt bra annars?

2008-08-28 @ 21:33:22
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/
Postat av: vicci

kul att du börjat blogga igen

2008-08-29 @ 16:46:47
URL: http://wlindman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0