fina läsare




Hade fått några riktigt fina kommentarer igår angående mitt förra inlägg.. Och jag vill och hoppas jag kommer "hitta tillbaka till den gamla orken" :) Det är ju så roligt och inte minst skönt att skriva av sig. Det var ju även roligt att ha så himla mycket läsare klart... Men i morgon är det ju lördag och kanske perfekt dag för att ta tag i det igen?
Sugna på att se mina köp från huvudstaden?

Synd att kasta bort bloggen som ni säger och om det faktiskt
finns några få som gillar och vill läsa det jag skriver så är det
ju MER än roligt! Smickrande om inte annat!  

Det är NI som får mig att vilja skriva!

kram kram

Kommentarer
Postat av: sebbe

jag har dig på bloggkoll så hittar alltid hit igen:D

kom precis hem från ett sexparty

men nu ska ja sova för det är jobb imorn :P

2008-08-30 @ 00:56:36
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0